almost summer

2012-05-14
Har varit lite frånvarande på bloggen, men så kan det vara ibland(väldigt ofta för mig). Har foto a just nu, men har gjort klart det jag ska göra, så sitter nu och fördriver tiden, ska nämligen gå till tandis och ett tag. Ska laga en tand.. och taggar inte! Men får helt enkelt skylla mig själv!
Som dom flesta vet så är det ju sommarlov snart, sjukt snart!! Det märker jag själv eftersom alltid när det börjar närma sig sommar, så sitter jag som en narkoman på yr.no och hoppas på att det ska blir varmare hela tiden! Då vet ni!!
Men nu ska jag återgå till att göra ingenting, puss!
Lite blandat från förra sommaren!
2012-05-14 @ 09:32:24 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback