back in business

2012-03-26
Känner att jag har varit borta liiite för länge, men har tyvärr så har bloggen fått legat lite åt sidan. Har haft mycket plugg osv. Men ska försöka göra en liten omstart nu!


Den senaste veckan har varit bra förutom allt plugg(..), den har innehållit mys med vänner och pojkvän och lite 18-års fester, grymt kul att alla( dem flesta som jag umgås med) fyller 18 iår, inklusive jag då! hehehe
Jag har även beställt ett var svinsnygga shorts, vilka det är visar jag när jag får dem. Men tyvärr så var leveransen väldigt lång...
Men nu ska jag hoppa i duschen och sen se sista avsnittet av säsong 2 av pretty little liars :D
Bilder snodda från regina och josse :D
2012-03-26 @ 20:30:46 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback