sweat is fat crying

2012-01-12

Försöker plugga, men det går inte så bra... hehe. Nä men jag glömde min miniräknare och formelsamling på skolan och behöver dem för att kunna göra klart min fysik rapport. Men har iaf hunnit skrivit hälften av rapporten och sen har jag även gjort klart inför min ektion(pedagogiskt ledarskap) som jag mest troligt ska hålla på tisdag.
Och nu kom jag på att jag skulle ha läst igenom några sidor i kemiboken tills imorrn, bra där soffan! Menmen.

For och tränade med sofia idag efter skolan, grymt skönt att träna när det inte är så många i gymmet! Så vi ska göra det till en vana, att alltid fara till gymmet efter skolan på torsdagar, men får se hur länge det håller :D haha

 

2012-01-12 @ 19:17:53 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback