oth. twentyone/ one.

2012-01-21

Det blev en vääääääääääldigt dålig uppdatering idag/ igår, finns inga ursäkter för det! haha

Efter att skolan hade slutat så gick jag sofia elin och amanda in till stan för att fika på nodo, det blev en white chocolate cheescakeför mig, sjukt god var den!(som vanligt). Sen när alla hade farit hem så gick jag en stund till på stan, gick även och nöp i den där jackan. Men jag kände att jag hellre vill köpa en skinnjacka i biker modell till våren/sommaren istället. Köpte dock en mascara, MAX FAKTOR false lash effect(om det nu stavas så, orkar inte kolla upp det! haha)


Kvällen spenderades hos frida med henne och ida, vi gjorde sushi, såg film, pratade och hade allmänt mysigt! Nu ligger jag i sängen och såg precis klart senaste avsnittet av OTH, det var grymt jävla bra! Älskar det programmet, finns fan inget som slår det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111oneoneoen

 

Men nu ska jag gå och sova, ny dag och nya tag imorgon! puss godnatt

 

 

 

 

 

 

 

 

2012-01-21 @ 01:48:57 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback