happily ever after.

2012-01-19

For och tränade direkt efter skolan med sofia och felice, efter träningen gick jag och felice en stund på stan och hittade en assnygg jacka. Men jag började tveka, men om storleken finns kvar i helgen så ska jag gå och köpa den och om det inte finns kvar så var det inte menat att jag skulle köpa den! :D haha

Detta har även kommit i posten och jag är en grymt lycklig tjej!!!!!!! Så detta ska jag underhålla mig medans jag väntar på att min boyfriend ska komma,  med först ska jag städa i mitt rum och duscha! puss på er finisar!

 

 

 

 

 

 

2012-01-19 @ 18:23:13 Allmänt Permalink


2 Comments

E
2012-01-19 @ 22:57:37

Vad var det för jacka?

sofia
2012-01-21 @ 01:37:35

Det är en svart jacka från bikbok med som är fodrad med ''ludd'' som även stycket ut som en krage, den är lite svår att förklara :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback