choose shoes

2012-01-15
Sitter och tycker synd om mig själv, slog nyss i kinden på kanten på TVn när jag skulle koppla ur hdmi-sladden och DET var inte skönt kan jag lova er! 

Ska snart bege mig till korpen och vara hurtig än en gång, sen ska jag beställa mina skor. Fast har fått beslutångest, fick ett bra tips av Elin att ta dom jag kan matcha bäst med! Fast eftersom jag jämt är så tråkig när det gäller just kläder, så bär jag jämt enfärgat(mest svart/vitt) och tycker mer om att piffa upp allt med accesoarer, hehe. Så då kanske dom med ''nitar'' passar bättre. (känner att det har blivit lite mycket skor på senaste! haha)

 

 

 

 

 

 

 

2012-01-15 @ 18:34:57 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback