--------------.------------...--------------------------.

2012-01-29
Ligger och chillar och äter gogge i älsklings säng, men han är inte här.. Men han kommer nog hem om ett tag, jag kommer dock hinna somna innan dess, men han får väcka mig ;D
Ikväll så har jag varit med frida, vi möttes vid solariumet och solade en stund. Det var grymt skönt! Brukar alltid ha med mig iPoden, eftersom radio-ljudet i solariumet suger. Sen gick vi hem till mig och såg film, breaking dawn. Men vi hann bara se halva, för då kom oscar och hämtade upp oss och vi for hem till dem och då såg jag och frida klart filmen.
Men nu är jag ensam här och ska försöka att inte somna :D
2012-01-29 @ 01:27:45 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback