15:45

2012-02-24

Har varit i konstant rörelse idag, det började med att jag vakande hos martin och fick skjuts av han till skolan. Sen slutade jag 10 över 10 och då gick jag direkt till korpen för ett konditionspass och efter det så gick jag till solariumet för en 18-minutare.

Sen gick jag till skolan för att åka med martin hem till pappa, dock fick jag ta en liten paus här, så jag såg Eller Degeneres Show. Sen åkte jag hem till mamma och tog på mig kläder och sen gick jag ner på stan en sväng. Där bestämde jag mig för att köpa en skinnjacka, dock ska jag köpa den under lovet! (eller imorgon, hehe)


Men nu ska jag äntligen få andas ut och läsa min nya solo som kom igår och äta mina  hårdbrödmackor :D

 

2012-02-24 @ 15:45:24 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback