for ha chance

2011-09-01
okej.. nu har det varit liiite fööööör dålig uppdatering! Men ska försöka bättra mig, tycker dock inte att det är kul att blogga om jag inte har nå kort, nog för att dom flesta inläggen hade blivit kortlösa men vafan, man dör inte utav det.
Imorgon ska jag till skellefteå med johanna, valde mellan skell och lule, men tog skell för omväxlingens skull. Får se om jag får med mig hem något fint.

Sen har jag tappat bort mina ringar, vettefan vars dom har tagit vägen. Ringar kan ju inte bara försvinna sådär, eller tydligen så kan dom det. Har säkert bara förlagt mig dom, eller så har jag helt enkelt tappat bort dom. Mina tre favvosar :( :( Men nu är det godnatt mina kära fina läsare, PUSSSSS!!!


Har inga andra bildetr på dattan typ, men är fortfarande sugen på att färga så här!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sjukt snygggt
2011-09-01 @ 22:33:00 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback