TISDAG, 20:29

2011-05-17
Tydligen går jorden under 21 maj, det finns många bevis, i bibeln.. säger en gammal man. Ska man skratta eller gråta? Jag tror verkligen inte på såntdär och går den under, så hoppas jag på att mina superkrafter utvecklas och jag stoppar ''undergången'' och blir värsta hjälten, jääääääää
Aja, imorse hade jag matte nationella. Hade ingen miniräknare, så tänkte att jag kunde låna en där. Men det fanns ingen, så gjorde första delen utan räknare, sen fick jag springa till info och hämta batterier, men dom tog ju såklart slut efter 5 min typ.. Så då sa jag till läraren att jag kanske kunde skynda mig till bibblan och se om det fanns nån där att låna och då sa hon att den andra läraren som var där hade en och såklart hade hon ju det... Men det gick bra tillslut.
Annars har jag inte gjort så mycket mer! Men nu ska jag duscha och se DH! :D
2011-05-17 @ 20:29:30 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback