sunlight kisses

2011-05-08
Käkade nyss och nu ligger jag här och ser på tv, men ska ta tag i min kemirapport som jag ska lämna in imorrn eller om den ska lämnas in inatt 23.59. Jag har ingen aning, så det är nog bäst att skriva den nu.
Igår for jag somsagt till thaigarden med jessica, maten var god, men tyvärr inte lika god som jag hade hoppats på. Sen gick vi hem till mig och då kom felice, sen gick vi ut och var ute. Kring 23 for vi hem till mig igen och såg film, sen kring halv 2-2 gick vi till max för att köpa lyxshake och där träffade vi martin m.fl. Kvällen slutade med att jag och martin cyklade hem, jag somnade kring 4.

Jag var också hurtig idag, gick ut och gick med maria i ca 1 timma, sen for vi en snabbis till korpen, fast där var jag gode så lat, haha. Men nu är det kemi på g, CIAO!
2011-05-08 @ 16:38:12 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback