crazy bitch

2011-05-13
YA då vare skola igen då, sug! Sov hos martin igår, vi käka glass och såg tv. Somnade först halv ett, sen vakna jag igen just före halv 2 och då vart det svårt att somna om. Alla apparater i rummet lös och jag var tvungen att gå upp och stänga av allt.. kunde inte sova annars.

Råka också försova mig lite, min mobil stängdes av så alarmet ringde inte. Men som tur var så vaknade jag ändå 10 i 8 så jag skynda mig lite, hann sminka mig osv och då jag var klar då var klockan 8 i, ändå bra där fan! Men som tur var så var frida där också så hon kunde skjutsa mig med sin motorped haha.
Men nu ska jag återgå till engelska lektionen, ser på gossip girl :D haha
2011-05-13 @ 09:18:33 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback