better late than never

2011-05-05
Uppdaterade ingenting igår, jag vet. Men gjorde inte så mycket intressant, eller jo jag var ju i luleå med felice. Letade en present till martin som fyller år imorrn, men hittade ingenting. Bara ett par örhängen till mig, sen då jag kom hem så tog jag ett nytt försök att göra dom där jävla kakorna. Men nu la jag i för mycket smör, så dom smaka skit. Ska nog försöka mig på det igen senare.
Kom nyss hem från martins mormor och morfar, där åt vi mat och tårta.Men nu ska jag ta och skriva klart min engelska bok kommentar!

örhängen jag köpte i luleå

örhängen + earcuff från JFR
2011-05-05 @ 19:41:13 Allmänt Permalink


2 Comments

@nna
2011-05-05 @ 22:16:21

Jfr?

Anonym
2011-05-06 @ 13:52:16

Bra att du handlar till mamma:3


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback