The birth of a song and the death of a dream

2011-03-19
Spenderade gårkvällen med trevligt folk, avslutades kring halv 2-2. Somande hemme kring 3, såg tv, dock fanns det inget bra. Men det roliga är att jackie började gnälla kring 6 så jag vaknade och höll på fram tills nu, så kännde att det var lika bra att jag gick upp. Så har inte fått mycker sömn + att jag har full speckat dag. Ska fara ut och springa nu, för jag orkar inte sitta här och se tv nå mer. Sen klockan tolv ska jag och göra mina gelénaglar och sen hem och käka. Sen ska jag fara och träna på korpen med maria och ikväll ska jag vara med martin! men kanske hinner med en pn där i mellan någonstans.
Men nu ska jag ta och göra nå frukost, städa mitt rum och sen ut och springa.




2011-03-19 @ 09:10:51 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback