Turn up the lights in here baby, extra bright, I want y'all to see this

2011-03-11
Kanske borde ta och göra min nån lunch, har bara ätit en hårdmacka till frukost och det var inte mättande. Har även hunnit vara en sväng på ica, tänkte köpa en såndär sallad som mat plockar själv, men icket.
Igår varf jag med maria, vi gick ut och gick i 2 timmar och det kan jag säga var grymt skönt. Sen då hon for hem så for jag ut med min bror och ragga runt med bilen. Sen for vi till sjulnäs där pappa och marianne var, tog med mig en ostbågepåse och såg på film, somnade kring 2 och vaknade 9... inte bra.
Ikväll ska jag vara med min pöjk, få se vad vi hittar på.
2011-03-11 @ 13:08:31 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback