closer to the edge

2011-03-06
ligger nere i pappas säng eftersom han och restan av befolkningen i huset är borta i fjälls och jag stannade hemma. Kännde inte för att följa med, en annan gång får det bli!
Igår for jag med martin och såg innebandy, sen for vi och köpte chips och dipp, sen hem till han och såg film. Sen då vi vaknade så såg vi klart filmen och sen gick vi upp till hans pappa och chillade och åt kebabtallrik från viking.
När jag kom hem så kom sofia till mig, vi gick till ica och köpte annanas, mango och chips. Till det så såg vi filmen Clash of Titans, den var ganska så bra.

Nu ska jag lägga mig och se tv och sova, Godnatt mina kära bloggläsare! =D






2011-03-06 @ 00:46:08 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback