simply unstoppable

2011-02-23
Plugg kan dö, skolan kan dö, internet kan dö. Varför ska allt gå så segt, men jag ska vara glad nu, ska ju se 90210 snart och käka min goa baguette!
Idag så följde jag med martin hem efter skolan, vi spelade kort och såg tv. Vi spelade vänd-tia, eller vafan de nu hette, hittills alla gånger vi har kört så har han vunnit, hur går det till? har varit så jäkla nära att vinna nästan alla gånger. Så jag bestämmer mig alltid för att ta revansch(?) men förlorar igen, jävkla spel...
Sen kring 7 skjutsade dom hem mig, medans han for vidare till bussen, han ska fara till polen idag. ska vara borta en vecka.... inte kult
Aja, 90210 nu, PUSS

bildbrist.. men den här passade in, haha
2011-02-23 @ 21:07:47 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback