born this way

2011-02-20
Åt nyss middag och nyu lägger jag här i sängen och funderar om jag ska fortsätta plugga eller inte. Tror nog att jag kollar igenom sammanfattningen, sen går jag och tar mig en lång dusch och ser på film, blir nog baksmällan och efter det ser jag klart one tree hill som jag började se igår.

For till martin igår efter han hade tränat, vi lanade, haha. Jag började med att ladda ner the sims 3, men det tog så länge att jag inte orkade installera det efter. Så jag satt vid datorn och kollade på en film som gick på tv, sen kring 2 så gick vi och la oss.

Vill ha sommar så man kan gå runt barbent och slippa tänka på kylan!





2011-02-20 @ 19:23:57 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback