2011-02-16

2011-02-16
Lite dålig uppdaterin, men har gömt mig i historia böckerna ett tag nu.

Dagen började inte speciellt bra, somnade nästan på första lektionen, gick grymt ont i huvudet på andra och for hem innan tredje. Gick sen hem och kan säga att det var grymt jävla kallt. Det tar ca 5 min för mig att gå till skolan och jag hade ingen känsel kvar i mitt ansikte.
Då jag kom hem gjorde jag mig mat och såg 90210, sen pluggade jag fram till middagen och drog sedan och handlade med mamma, köpte mig en marabou som jag ska käka snart till gossip girl.
Såg nyss klart en film som heter Its kind of a funny story, kanske inte var världens bästa, men den lite gullig. Känner också att mitt humör vände, blev helt plötsligt på bra humör. Det är ju positivt, så nu ska jag se på tv.

Ni fick ett väldigt detaljerat inlägg, men sånna måste man också få ha.


2011-02-16 @ 21:24:31 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback