20112131

2011-12-31

HEJ mina kära vännor, ligger i sängen och myser och messar med min bf! heeehe ne men har varit med felice och cajsa ikväll, vi har inte gjort så mycket, pratat, skrattat, fikat och färgat cajsas hår! och pratat lite om imorrn, längtar som en grez! Allt kommer bli awesome om det går som jag planerat, har iallafall äntligen fått skjuts till imorgon, som jag har varit i desperat behov av. Så min kära storebror ska ställa upp, tusen tack till han! han gjorde min dag/kväll! :D

 

men nu ska jag lägga mig och se Glee, är beroende, och sen sova. Mycket som ska hinnas med imorgon! PUSS



btw, tagga nyår!!! kommer bli FETT!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011-12-31 @ 01:09:03 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback