that should be me

2011-08-10
Känner att alla börjar dampa lite på mig pga dålig uppdatering, heeeeehe.

På senaste tiden har jag besökt festivaler, umgåtts med fina vänner och pojkvän och gjort allt möjligt och fyllt år såklart! Men nu är sommaren mot sitt slut och skolan börjar snart om. JAG LÄNGTAR INTE, fast ändå känns det skönt att få igång dagsrutinerna.
Sen har jag blivit fett sugen att göra en tatuering, funderar på en på undersidan av överarmen. För er som inte fattar vad jag menar så har katy perry en och kenza. om ni inte vet vem det är. GOOGLA. nog för att dom flesta vet nog vem det är...!
Sen vill jag shoppa helvetes mycket och färga mitt hår, funderar på att bli brunett, eller inte sådär jättehelfägad brun. Ljusbrunt med slingor ;D

Men nu ska jag ta en bulla och lägga mig och sova, DH avsnitten pajja, så mitt liv suger. GODNATT guys!

någonting i den där stilen! sjukt fint hår..................

2011-08-10 @ 01:32:54 Allmänt Permalink


1 Comments

soffan
2011-08-10 @ 01:56:35

äntligen soffan!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback