SUNDAYYYYYYYYYYY

2011-08-14
Lite dålig uppdatering i helgen.
I Fredags var jag med mina fina brudar, vi gjorde pizza och såg scream 4. Den var ändå sevärd jämfört med var skräckisar brukar vara, kanske och för att dett var med skådisar om man känner igen. Sen när alla hade farit så for jag och var med martin och hans kompisar, sen for vi hem till han och sov.
Igår var jag också med martin, vi for till hortlax och hade det trevligt med en massa folk.
Idag så har jag och martin varit hos han mormor och morfar, vi åt middag och chillade.
Nu ser jag oth och sen pretty little liars, sen kanske det blir bio ikväll. Annars ska jag nog se Sagan om ringen eller någon annan film.

Känner att det blev lite för mycket i punktform, men vafan. Har inte helller några bilder att visa, men ska önska mig en kompaktkamera i julklapp, vet att det än länge kvar!!! eheheheh
2011-08-14 @ 18:52:19 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback