finns det en så finns det flera

2011-04-29
Har fan haft en bra dag idag! Började med martin och slutade med felice. Saknar våra sena kvällar men go kvällsfika hos dig, hehe. Under kvällen for vi somsagt till tjejkvällen på stan, det var jag felice och sophie, jag hittade lite saker. Visar bilder nedan, sen for jag och felice hem till henne och åt kvällsfika, var fan nyttig, åt all bran och te på det, men vi tog oss också lite kex och brierost, nom nom.
Sen färgade vi fellans hår, hoppas det blir fint, annars får jag väl avsluta min karriär som hårfärgare, haha.
Då jag körde hem fick jag en lite rolig körtur, eller rolig och rolig, vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Men det började med att jag körde och var rädd att jag skulle möta en mördare, peddo eller nått i den stilen. Men istället mötte jag en katt som hoppa jätte fult över diket, sen höll jag på¨att köra av vägen då en råttjävlel sprang över vägen, sen körde jag in i en fjäril, eller så var det den som körde in i mig, haha. Intressant, jag vet. Men kännde att jag ville berätta det för er, haha. Men nu ska jag sova och säger godnatt till er som orkat läsa igenom hela texten, GODNATT!





Skrynklig hand? och ovårdage naglar, ska ta hand om det imorrn
2011-04-29 @ 02:12:28 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback