SATURDAY.

2010-10-09
Idag har jag hunnit med lite saker, vaknade 20 i nio(!) och kunde inte somna om, så jag gick och såg film.
Sen for jag och tränade med maria, efter drog vi och såg innebandy, där även martin och några var.
Sen for jag hem till han och åt mat från viking, de var gött! Nu är han och tränar och sen ska vi mest troligt
ut på äventyr, eller så blir det film!



Igår var jag med felice och sofia med julia och bea, vi spg idol och åt gotta. 2 skålar popcorn, en med aromat
och en med grillkrydda
. MUMS. Vi drack också varm choklad med grädde, marshmallows(?), chokladsås och
strössel, de var länge sen jag drack och och det var inte lite gott heller!


2010-10-09 @ 19:58:59 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback