monday.

2010-10-18
Nu har uppdateringen varit allt för dålig, men har inte suttit vid datorn så mycket.
I helgen har jag varit med lite folk, i fredags var jag med jessica hos några som lanade, råkade somna i soffan så vi såg tv.

I lördags var jag med martin på dagen, vi spelade tv spel osv. Sen for jag till jessica där mina fina vänner var!
Sen på kvällen for jag och martin hem till mig och sov

Igår var jag i boden med pappa jackie marianne och johanna, vi såg handboll. Sen for vi till pernillas lägenhet.
Sen då vi kom hem kolla jag och johanna på tv med massa popcorn och nötter.

Nu fick ni min helg i detaljer, men it gör he nå. Men nu kallar skolan, CIAO

jag hade bilder, men såklart segar jävla blogg.se så dom går inte att ladda upp...




2010-10-18 @ 07:58:07 Allmänt Permalink


1 Comments

Anonym
2010-10-18 @ 10:44:37

vad mysigt vännen/_Mamma


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback