all night long.

2010-10-24
Igår käkade jag på thaigarden med några, sen for vi hem till elin. Vi såg på film, först såg vi en, den var äcklig.
Det var en thriller, sen såg vi på Snabba Cash. Eller ja, halva typ.
Sen for jag hem och satte mig och såg Hachiko, den var gullig. Sen då den var klar, kring halv 3 så gick jag över
till martin och sov.

Idag så for vi hem till mig kring 1 och firade Jacqueline och Johanna, fikade och åt smörgåstårta. Sen så såg vi tv.
Nu har han farit hem och jag ska hoppa i duschen och känner mig verkligen inte fräsch! Måste dock fara och panta
massa burkar, för om jag gör det så får jag pengarna från panten :-D
2010-10-24 @ 16:26:37 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback