who saves the hero?

2010-05-07
Nyss käkat kvällsfika och ska till och sova. Fredag imorrn ju!
Idag har jag varit på skolan, efter den for jag och felice på stan. Skulle kolla på lite examens kläder, men hittade som vanligt inte något....
  Sen for jag hem och böt om, sen for jag och firade henne eftersom hon fyllde år, gav henne örhängen, bodylotion och duschkräm(de man har till kroppen), vet inte om de hette så. Sen lite pengar!
Martin fyller ju också år idag, eller igår. For till han en stund, skulle egentligen bara förbi honom och säga grattis. Men vi stod ute och pratade i över en timma, men imorgon ska jag fira han, eller vad man nu säger, ska ge honom min present som jag köpt!

Men nu ska jag sova, sovgott!

PUSSSSSSSSSS



bilder snodda från felice blogg!
2010-05-07 @ 00:09:28 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback