-

2010-05-13

1. namn? sofia

2. exakt ålder? vet inte...
3. bor? hemma
4. bor med? mor, far, syster, bror, bror
5. husdjur? jacqueline
6. färg på ditt hus? tegel
7. när är du född? på SOMMAREN!
8. klass? 9an
9. vilket år tar du studenten? 2013, tror jag
10. något jobb? gissa 3ggr
11. när ska du sova ikväll? va? sova? neeeeeeeej!
13. duschat idag? nej, är en lort gris
14. kramat någon idag? jaaa
15. pussat någon idag? nä, men SKA
16. vad har du ätit? damburger, sen nudlish
17. dagens klädsel? strumpebyxor och tröja
19. dagens sötnos? min lill
20. dagens roligaste? för mycke
21. har du nog många vänner? räknas gossedjur?
22. hur många gånger har du varit utomlands? 4ggr
23. vem kramade du senast? mimmi, sku jag tro
24. hur många vill du ha sex med? alla mina gossedjur
25. hur många gånger har du önskat du va en annan person? ha ha, orkar ite rabla upp dom
25. hur många har varit otrogna med dig? no one
27. har du pojk-/flickvän? JA! han e döllig
28. vem pratade du med i telefon senast? FRIDZOR, haha DU FRIDA, jag hittade en bild på oss från lucia då vi gick 2 an tror jag ;D
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? vill du allt veta?

FAVORIT:
31. film?
för många

32. låt? många bra
33. mat? ärtsoppa och bönor på macka
34. dryck? fanta!
37. stad? gissa en gång, PITEÅ, eller?
38. land? svreean
39. ämne i skolan? älskar alla!
40. år? 1994, antalle?!

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt?
svart

52. hund eller katt? hund
53. ut & festa eller hemma & mysa? beror på vem jag myser med
54. tv-spel eller datorspel? datorspel!
55. singel eller upptagen? upptagen
57. lunarstorm, helgon eller playahead? kamrat?! antalle!
58. ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
59. big brother eller paradise hotel? paradise hotel, eftersom jag icket sett stor bror
60. svart hår eller blont? blont
61. blåa ögon eller bruna? blåa
62. choklad eller lakrits? lakrits!
63. göteborg eller stockholm? just nu, stockholm, eller vet inte
64. högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. coca cola eller fanta? fanta för fan!

66. pizza eller kebab? PIZZA
67. randigt eller prickigt? randigt
68. älska eller älskas? slår ihop båda!
69. leva eller dö? hur ska jag kunne veta? aldrig provat på att dö

ANTAL:
70. personer du älskar?
familj, vänner, pojken min

71. personer du hatar? DUUU
72. personer som sagt jag älskar dig? vill du allt veta
73. personer du verkligen gjort bort dig för? he hehe he.
74. glassar du ätit på en dag? 28... eller
75. festivaler du varit på/ska på detta året? PDOL, LK, VILL PEACE AND LOVE
76. gånger du haft minnesluckor? aldrig hänt
77. piercingar har du? 2
78. personer du saknar just nu? DU
79. gånger du tränar? några gånger i vecka, beror på

VEM:
80. vill du kyssa nu?
martin!
81. ska du träffa imorgon? DU

82. sjöng du senast för? vette fan

83. hade du senast en msnkonversation med? Fellan girl
84. spelade du tv-spel med senast? martin och melvin
85. kysste du senast? börjar på m slutar på artin
86. vill du kasta en sten i huvudet på? DU
87. förtjänar att dö? spotify reklamarna
88. är din idol? jacqueline
89. vill du sova bredvid inatt? vem tror du?

VAD:
90. gör dig glad?
a
tt sommaren snart är här!
91. gör dig ledsen? mina enda strumpisar är trasiga, livet gå under!
92. vad vill du helst göra nu? dansa på ett bord långt in i en sunkig bar
93. önskar du att du slapp göra?
94. vill du ha nu? duschen<3<33<
95. önskar du dig i födelsedagspresent? MYCKE PENGAR!

96. Längtar du till? summer
97. tycker du om dina betyg? dom funkar
98. ångrar du i ditt liv? att jag började skriva den här
99. är det bästa som har hänt dig? MUSIK, nej, sommar,ellller?
2010-05-13 @ 18:18:18 Allmänt Permalink


1 Comments

fridafrridafrida
2010-05-14 @ 18:54:21

HAHAHA, ååååååååånej ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback