torsdag, 01:34

2010-05-13

Kom nyss hem från massa bilturer i stan, känner att locken fortfarande är kvar från allt dunkande.
   Idag har jag vaknat, sen for jag och felice in till stan. Fick med mig lite saker hem, men dom ska jag lägga in bilder på imorgon, för just nu orkar jag inte fota. Sen for vi hem till henne och åt fika och solade på balkongen.
 Då klockan började närma sig middag så for jag hem, sen kring 7 halv 8 drog jag och en massa till norrstrand, där vi satt och grillade och lyssnade på musik.

Sedan for vi hem till mig för att se sagan om de två tornen, men de gick inte så bra. För precis då vi börjat se, så ringde några ut oss för att åka bil, så vi hakade på. Och jag kan verkligen säga, att de var en galen GALEN bil tur!

Men nu ska jag sova, godnatt med er!
Varför jag inte har uppdaterat är för att min dator gick sönder där ett tag, gick inte att få igång den! Men nu funkar den.

2010-05-13 @ 01:34:11 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback