SUMMER

2010-05-27


FYFAN vilka sommar kännslor jag får av denhär låten, det går inte att beskriva hur mycket jag längtar till sommarlov! Känner att jag har skrivit om det ganska mycket, men skit samma!

Idag har jag varit och stor handlat med mamma, vi skulle köpa mat till lägenheten och det blev 13 fulla påsar med mat! Fick det på bild, men har ju tappat bort USB-sladden IGEN!
Sen for jag på stan med Felice och Hanna, det var ju ''kill-kväll'' så stan var öppet till 9, så vi passade på. Dock köpte jag ingenting, för jag har inga pengar med mig.. Men sparar ju!
Sen for jag till mamma och käkade kvällsfika, det var götttttt!
2010-05-27 @ 22:30:08 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback