one more time

2010-05-30
NU ÄR JAG HEMMA!

Igår for jag felice elin sofia jessica till backa och träffade martin m.m och spelade basket och brännboll, jag fick till några fina träffar hehehe.
Sen for vi till biggan(JÄÄ), shell(JÄÄ) men vi gick aldrig in, var utanför och lekte jävligt coola!
Sen for jag, martin och jocke hem till martin, vi spelade kort och sen då klockan blev mycket gick jag och martin och sov.

Idag så vaknade vi kring 12, sen for vi till hans mormor och morfar och åt tårta och smörgåstårta, sen sparkade vi lite boll.

Kom hem för en stund sen, har hunnit duscha. Ska snart käka morsdags middag, men före ska jag plugga!
2010-05-30 @ 17:19:29 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback