never say never

2010-05-29
Sorry för bad upptadering, men har inte suttit vid datorn så mycket.
Igår så for jag till stan direkt efter skolan men några brudar, sen for jag på bio med Jessica. Vi såg sex and the city 2, den vad/ ÄR grymt bra, ni borde se den!

Sen for vi in till stan och mötte upp en massa, for till strömbacka och spela fotboll, men jag och sofia kastade tennisboll. Sen kring 11 for vi till bigboy för att checka läget, dom har ju byggt om, men de var inte lika bra som förr. Ser bara plastigt ut!
Sen for jag och sofia till läggan och sov.

Idag så for jag och felice till stan, sen drog vi och solade. Skulle också käka lunch på biggan eller nå, men he blev it. Klockan hann blir middag, så jag ska äta hemma istället, sparar pengarna!
2010-05-29 @ 16:48:24 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback