kom änglar

2010-05-10

Dålig uppdatering, men jag har inte orkar skriva nå på senaste tiden.
  I lödags så åt jag mat hos felice med massa tjejer, sen drog vi vidare till stan, träffade massa. Slutade med att vi åkte bil runt sundsgatan flera varv, sen hem och sova.

I söndags så kom mimmi, vi for och hämtade min moppe hos felice. Sen drog vi till ica och köpte chips och dricka, efter det hoppade vi i jacuzzin, grymt skönt var de! Efter middagen, så bastade vi ett tag.
Sen blev de filmvisning, de blev Sagan om ringen. Jag har aldrig sett hela, var första gången igår, men ska se 2an imorgon.

Idag så har vi inte haft vanliga lektioner, vi hade friaval, eftersom vi hade invingnigen av skolan idag. Imorgon har vi sovmorgon till 12, grymt skönt! Så det blir en sen kväll ikväll, kan jag lova er!

bilder från i lördags;

mimmi och jag

jessica, mimmi, jag

övre raden; lotta, alexandra, sofia och mimmi. Nedre raden; felice, jag jessica och elin

fina flickor!

caisa, jag, mimmi, lotta, sofia, frida, jessica, felice och elin


bilder snodda från fellans blogg!

2010-05-10 @ 21:24:22 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback