fly high

2010-05-17
NU, ska jag ta och sova tror jag. Har ju skola imorgon, har ju haft ett mini lov, så jag har ju kunnat sova hur lnge jag vill, men imorrn blir de upp tidigt. Fast jag har ju sovmorgon, då de blir inte LIKA tidigt.

Idag så har jag jobbat och slitit i trädgården, sen for jag och pappa till bredviksberget och slängde sopor. Sen då jag kom hem, så for jag mimmi och hanna till badhusparken och badade, eller tog ett dopp. Jag tog ju årets första dopp igår, kännder mig stolt, haha.
Sen, efter maten for jag och frida ut och cyklade for omkring på upptäckts färd i piteå stad. Sen hjälpte vi mamma att bära upp saker i lägenheten.
Då jag kom hem så kom martin, men han for nyss....

Nej nu ska jag sova, godnatt på er!
2010-05-17 @ 23:57:27 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback