00:39

2010-05-02
Dålig uppdatering idag känner jag, men har inte suttit vid datorn nå.
  Igår åt vi middag hemma hos mig, det var jag elin jessica felice och hanna. Då elin, hanna och felice hade dragit, så for jag och jessica in till stan. Under kvällen träffade vi martin och några mer, sedan följde vi med dom till Annika. Kring 2 så gick jag och martin hem till honom och sov.
   Idag så var jag med martin, vi gick hem till mig kring 5 för att äta middag. Då han for hem så kom jessica, vi har varit och hyrt film och letat b&j, men smaken vi letade efter fanns inte på någon affär, då det slutade med att vi köpte nån random glass, men god var den.

2010-05-02 @ 00:39:00 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback