-

2010-05-17
Eftersom jag inte kan sova, så kör jag lite frågor som tidsfördrift!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
är

Vad tycker du om kärlek? är den bästa känslan som finns

När kramade du någon sist? idag

Saknar du någon speciell person?
JA

Har du svårt för att bli kär? mjo, ändå

Är du singel? nope

När fick du senast en komplimang? idag

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nope, inte de

Hånglat med nån riktigt ful: jo, tyvärr

Hånglat med fler än 50 pers: Nepp

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? tror inte de

Gjort något riktigt dumt? Jo, tyvärr..

Gjort något du verkligen ångrar? Jo, finns många saker!

Åkt ambulans? Nej, inte de

Gjort nåt olagligt? Nja, de tror jag då inte, eller?

Fått din mamma att gråta? jo...

Slagit ner någon? Nepp, sånt gör jag inte!

Skämts över dina föräldrar? haha, de kan ha hänt

Sagt jag älskar dig och menat det? ja, det har jag

Tar du droger? nej och har inte tänkt göra de heller

Vilka kläder sover du i? stor t-shirt och trosor

Vad hatar du verkligen? obehagliga kännslor, svek, lögner och skräck filmer!

Är du ensam nu? I mitt rum ja, men min familj är hemma

Vill du gifta dig? Ja, de vill jag

Vill du ha barn? ja, de vill jag också

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? martin

Såg dig gråta? kan ha varit min mamma

Fick dig att gråta? -

Du delade en dricka med? Jacqueline, min dölliga lillasyster

Du gick på bio med? hmm, då vi gick ett gäng, men orkar inte rabbla upp alla

Skällde på dig? Min mor

Sa någonting till dig och vad var det? irl, frida: hejdå, vi hörs!


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? ja, eller halft

Kramat någon? joppp

Pussat någon? jappp

Köpt någonting? joo, glass!

Sjungit? de har jag!

Saknat någon? ja, de har jag

2010-05-17 @ 00:49:07 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback