-

2010-05-24
År 2009 så...
Vilken klass gick du i - 9E
Vad hade du för hårfärg - Blond
Hur lång var du - 1.73
Vem var du kär i - jadu
Hade du någon pojk/flickvän - kan man säga
Vad brukade du göra på fritiden - kompisar, träna osv
Vilka umgicks du med - olika
Har du förändrats - har jag säkert

Nu:
Vilken klass går du i - 9E
Vad har du för hårfärg - blond
Hur lång är du? - 1.74
Vem är du kär i - min pojke
Har du nån pojk/flickvän - jow
Vad brukar du göra på fritiden - umgås, träna, ha kul! haha
Vilka umgås du med - my friends
Hur ser du ut - ett tag sen jag kollade mig i spegeln, vänta!

Har du:
Kysst någon - Ja
Sovit brevid någon med samma kön - Jiess
Sovit brevid någon med motsatt kön - joo
Slagit ner någon - inte ner någon
Ljugit för en bra vän - Ja
Svikit någon - Ja

Vem:
Skrev du senast till på msn - martin
Kramade du senast - jackie
Sov hos dig senast - martin
Ringde dig senast - mamma

Vad:
Drack du senast - oboy
Köpte du senast - de minns jag inte
Gjorde du igår - pluggade
Ska du göra imorn - skola, träna, plugga och sova
Vill du göra just nu - sova
Åt du senast - en macka
Är närmast dig som är rosa - min snodd

Kärlek:
Är du kär just nu - Jaa
Har du sårat någon så den började gråta - hoppas jag inte
Har någon sårat dig så du börjat gråta - har hänt

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - jo.
Du har gjort något som du har lovat dig själv att inte göra - japp
Du har smygit ut utan lov - de har jag
Du har ljugit för dina föräldrar om vart du är - tyvärr
Du har en hemlighet som ingen vet om - jiesss
Du har fuskat i ett spel - haha, de har hänt!
Du har struntat i ett prov - nepp!

Dåliga Tider:
Du har skadat dig sjäv - inte med mening!
Du har tagit mediciner mot drepression - NEJ
Du har sovit en hel dag utan att behövt det - icke de
Du har vaknat gråtande - japp
Du har somnat gråtande - jaa
2010-05-24 @ 23:50:57 Frågor och svar Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback