you said to much

2010-03-02
Kom nyss hem från alexandra, gick därifrån. De var grymt drygt, sen hatar jag att gå i mörker, tycker inte om de. Inbillar mig alltid en massa saker, grymt jobbigt.
    Ikv har jag varit hos alle med hon, hanna och andre. Först gick vi till statiol och köpte gott. För mig blev de en marabou och hjärtan chips. Sen gick vi tillbaka till henne och såg film, filmen hette allt för min syster, tror jag.  Sen kom jag på att jag glömde ta tillbaka min kamera laddare, duktigt sofia, duktigt. Men får väl ta den en annan gån, vi lär träffas mer i veckan.
Funderar om jag ska ta och sova, känner att ögonlocken börjar tynga ner, så säger nog godnatt nu.

GODNATTTT, PUSSSS!

2010-03-02 @ 01:41:09 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback