wanted

2010-03-14
Ska lägga mig i sängen strax och sova, upp klockan 7 imorrn, känner taggen! NOT
   
Idag har jag inte gjort ett skit, drygaste dagen hittills. Sov bort hela dagen, menmen det är vad söndagar är till för. Det enda som var bra med dagen är att jag var med martin, men han for nyss. Vi såg wanted, ganska bra ändå. Men har sett delar av den, för jag kom ihåg vissa scener. Märker att jag har börjat tycka om, hur ska man säga de, spännande filmer, mer än komedier. Börjar bli lite små less dom, för dom vissa av dom är förutsägbara. Men klart det finns bra komedier också!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och få dåligt samvete för att jag aldrig pluggade nå idag.

GODNATT!


inte så fullt seriösa bilder dära!

elin, jag och frida

Bilderna är från fridas blogg och är tagna i fredags
2010-03-14 @ 23:49:44 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback