sova?

2010-03-16
Ska nog ta och dejtakudden strax, blev gode så trött kan man säga. Har tagit fram kläder för imorrn, vi slutar halvdag, så jag ska på stan och göra ett ID-kort. Sen kanske det blir att fara och sola.
    Hade också engelska nationella idag, gick hyfsat bra. Men sista delen var svår, tyckte jag iaf.

Ikväll har jag varit med martin, for först till han. Men det fanns ingenting att göra, så vi gick till mig för att se film eller så. Men det slutade med att vi fastnade farmför datorn med en popcorn skål, annars har vi bara myst.

Nej nu fan ska jag sova, ingen sen kväll inatt!

Lite gamla bilder

på bryggan, minns inte vem som är på bilden

grymt gamal bild, kåbdalis. Sandra, Elin, Lotta och jag

på nå slalomläger i kåbdalis

skulle inte sitta illa just nu

jäääckie

på pizzahut i stockholm

i sthlm


brorshaan

2010-03-16 @ 23:51:39 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback