promises

2010-03-31
Kom nyss hem från stan, hittade mig en felice, hanna och en elin. VI gick omkring, men jag köpte ingenting, men snart kommer mina pengar och då ska jag försöka att inte shoppa.

Idag hade vi ju påskracet, jag, frida, gustav och jonas blev utklädda till avatarer. Påskracet gick sådär, var dock grym dåligt arangerat(stavning) och vi vann tyvärr inget pris. Man kunde vinna ett pris för bästa utklädnad och en som var utklädd till pistvakt och en till en tjej vann. Sen kom en i juryn och sa att vi var jätte fina osvosv, men hade ingenting med påsken att göra, men vafan hade dom som vann med påsken att göra, menmen.
  
Ikväll ska jag vara med felice, hanna och elin. Vi ska vara hos elin och har även bestämt att vi ska gå och köpa en daimkaka och vaniljvisp, kommer bli grymt jävla gott!


fan va fina, yee! felice, jag, gustav, frida, jonas och alle.

blider snodda från mimmis blogg, hihi
2010-03-31 @ 18:24:50 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback