my fantasy

2010-03-20

Åt nyss sen lunch som bestod av mackaroner och kotlett, he var gott! Såg även på bella och tyra show, men såg bara halva, hittade inte del 2.. Får se den då jag hittar den.
  Ikväll blir det att vara med min gulle fellis. Får se vad vi gör, ska dit efter middagen.

Igår var vi som sagt på bio, vi såg remembe me. Förlåt, men filmen sög! Fattade inte ett skit och dom använde konstiga ord hela tiden typ. Blir nog att se sån bättre nästa gång.
Efter bion gick vi alla från stan till svartudden, förutom Frida och Elin, dom åkte moppebil, medan vi andra fick kämpa oss fram i snöstormen. Vi for hem till Elin, där vi spelade kortspel och sanning och konka osv. Sen gick jag och martin hem till mig och sov.
   Idag har vi inte gjort så speciellt mycket, kollat runt på datorn osv.

Sen tog jag inga bilder, som vanligt, suger på att ta bilder.

2010-03-20 @ 16:14:49 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback