man must dance

2010-03-30

Nu blev jag mätt, har ätit varma mackor till middag. Har ätit dåligt under dagen, måste blir bättre med frukosten. Annars har skoldagen varit chill, först sovmorgon, sen prov(..), sen for vi på teater på christinaskolan och sen tillbaka till skolan för en halvtimmes lektion
 Sen blev det bestämt att jag ska vara med i påskracet imorrn, vi ska klä ut oss som avatarer( haha) så jag kommer springa runt i en hinderbana halvnaken, känns frestande.

Efter skolan for jag och felice på stan, jag fick med mig lite underkläder hem. Skulle också köpa en vit snygg t-shirt med fickor på, den såg grymt snygg ut på galjen, men på(!) herregud säger jag bara...
  Nu ska jag städa mitt rum, gör det typ varje dag, menmen. Ikväll blir det att vara med martin.

PUSS

bh - cubus

trosor - cubus

2010-03-30 @ 19:07:34 Kläder, shopping och mode Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback