lördag, 15:17

2010-03-13
Hej min kära bloggläsare!

Kom nyss hem från stan med frida, vi gick dit kring 12, efter vi hade stigit upp och gjort oss iårdning och allt. Fick med mig ett par jeansleggings som jag la undan igår, la undan ett linne också. Men köpte det inte, för jag måste spara mina pengar tills sommaren kommer.
Känner också att det blev lite sent igår, somnade kring halv 6. Varför, det förstår jag inte, vi hade nog för mycket att prata om, sen kom vi ju hem kring 2. 
    Igår for jag till Frida, vi ''fixade'' oss hos henne, sen for vi till ica och träffa Elin och köpte gott. Sen stannade vi och snackade med några där, sen for jag, frida och elin till ett stort lan där en massa var. Där satt vi och såg på bio osv, sen for Elin hem. Då var det bara jag och Frida kvar, vi gick mest omkring och sen spelade vi kort medans killarna lanade, då dom lanat klar gick vi alla till big boy och åt, sen for jag och frida hem till mig och sov.


Men nu ska jag äta mina mackor och se på one tree hill.

jeans leggings - HM
2010-03-13 @ 15:17:34 Kläder, shopping och mode Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback