let it be

2010-03-24
Väntar på att klockan ska bli 7 så jag får fara och träna, pappa ropa först klockan 6 och sa att jag var tvungen att skynda mig och packa väskan. Så jag sprang och packa den, sen så mitt i allt å ropar han och säger att vi skulle fara 7, grymt irritreande. Menmen, då var det bara att vänta.

Idag hade vi engelska nationella, gick hyfsat bra. Annars har vi inte gjort nå speciellt, har haft fria val. Jag gjorde bort att plugga till provet imorrn, men pluggade ändå lite från då jag kom hem, dvs 10 i 3 till klockan 5. Men ska gå igenom det ikväll också, för att vara extra säker, haha.


nämen sofia då!


dödarblicken

kakpaketet

plugg.....
2010-03-24 @ 18:48:55 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback