keep waiting

2010-03-11
Städade nyss rummet, känner mig duktig. Men var ju tvungen, ska ju få finbesök av självaste Frida Olofsson! Sen bär det nog av till Öbergs, får se vad vi hittar på där.
   Idag gjorde vi ingenting speciellt på skolan, gympa osv. Sen på musiken försöker jag lära mig river flows in you, grymt vacker låt. Men den är grymt svår, får se om jag klarar av det.
  

Sydde in mina jeans nu, som jag sydde om förr. Men sydde då på fel sida, men nu är det rätt, kan äntligen börja använda dom igen. Nog för att jag är mer en människa som tycker om leggings, mycket bekvämare än jeans!

dagens inköp på willys

FÖRE. Orkade inte ta en bild på hur dom såg ut rätt väg, men som ni ser är som gode utsvängda.

EFTER. Sydde så dom blev stuprör, hatar jeans som är stora där nera!

De svarta trådarna som sticker ut är från förra gången jag sydde, orkade inte ta bort dom.
2010-03-11 @ 19:11:12 Kläder, shopping och mode Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback