I'm back!

2010-03-07
Kass uppdatering, jag vet!

Men i fredags var vi somsagt och badade, sen for vi till korpen och träna. Senare bestämde vi oss för att fara till öbergs stuga, vilket vi gjorde också. Så klockan nio for vi och hämtade varmare kläder och senar ar det av till ica där vi köpte massa gott. Då vi kom fram till stugan, tog ca 15 min dit, så fixade vi massa saker, värme, vatten osv. Sen spelade vi kort, såg film och hade det mysigt. Vi vaknade kring halv 12, då åt vi och inte gjorde så mycket. Jag och frida gick ut och solade, var grymt fint väder ute. Sen for vi hem kring halv 3.

I går så var jag med felice, hon har ju kommit hem från Gran Canaria och var asbrun! Vi pratade och mysde och såg på film. Sen hittade vi en back med massa power king, eller vad det nu heter, energi drickan, så vi tog varsin. Sen for vi och var med frida oscar och martin, vi spelade kort och hade roligt! Sen spelade vi ett spel, man skulle dra ett kort, den som fick lägst var tvungen att göra en utmaning. Det blev att dom andra fick blanda en sked med nått på, som den som förlorade var tvungen att äta, eller man var tvungen att ha det i munnen, sen fick man spotta ut. Jag gick hem kring 3 då alla skulle gå och sova.

Idag har jag hunnit göra bort all min läxa, grymt skönt! Så det blir att chilla idag, har kvar min b&j från igår, så det blir nog den och en film senare mot kvällen.

Fredags:


Lördags:


2010-03-07 @ 15:57:18 Allmänt Permalink


1 Comments

guffan
2010-03-07 @ 19:52:23

helt underbart :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback