försök överträffa det

2010-03-08
Nu har jag ätit, blev gode så mätt.
Ikväll ska jag mest troligt och träna på korpen, blir skönt. Känner att jag måste börja om att träna, har tränat två gånger under lovet, bra för att vara mig. Brukar aldrig orka göra de under lov, hee hee.
  
 
    Skolan idag har varit dryg, hatar skolan. Det enda bra med den är att man får träffa alla kompisar, men inget annat. På gympan hade vi ländskidor, fyfan! Har dock inte fått något speciellt att plugga i veckan, men ska nog ändå göra nå so och matte. Sen har vi engelska och spanska nationella nästa vecka, längtar inte.

jag och felice på gympan

vi orkade inte skidra upp, så vi gick, sen så ramlade felice på raksträckan, haha!
2010-03-08 @ 17:15:22 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback