everybody knows it

2010-03-04

La mig nyss i sängen och ska se på oth med en popcornskål, grymt gott! Är gode trött eftersom jag inte sov så mycket inatt, men får ta igen det nu.
  
Ikväll har jag storstädat mitt rum, imorgon ska ni få se före och efter bild. Sen kom hanna, andre, alexandra och sofie, vi baka kladdkaka och sen gick vi in till stan för att käka. Det blev på max, men de var bara jag och alle som åt, eller vi åt en choklasmousse(stavning) som var svinäcklig, där gick 15 hela kronor åt i onödan. 

Imorgon blir det kanske att fara med alexandra och några ut och grilla, men det beror på om jag orkar. Får se imorgon, kanske, kanske inte.
Men nu ska jag se oth.


PUSS PÅ ER!

jacqueline och alexandra

yeeeah

2010-03-04 @ 00:23:21 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback