don't play that game

2010-03-01
Har precis tagit på mig kläder, har suttit i morgonrock fram till nu, känns bra! Har även sytt lite jeans, sydde in dom som var lite för stora. Sen skulle jag sy ett par till stuprör, men råkade sy på fel sida, så de såg helt fel ut. Var tvungen att sprätta allt med en pinsett, tog fan år och fick as ont i nacken. Men nu är de klart, men orkar inte göra om de, får bli en annan gång, då jag känner för de. Kan inte heller ta några bilder, för min kamera laddare är hos alexandra.
   Får se vad som händer idag, just nu vill jag bara ut ur huset, är så jävla less!
2010-03-01 @ 16:03:35 Allmänt Permalink


1 Comments

FRIDAOLOFSSON
2010-03-01 @ 18:05:04

snyggis! ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback